Informace o pracovním místě
Náplň práce: -administrativní a obchodní agenda (práce s PC) -dílčí zpracování personální agendy zaměstnanců společnosti (práce v týmu) -pomocné práce při zadávání mzdových údajů do systému POHODA/PAMICA (na vše zaškolíme) -spolupráce na personálním zajištění zakázek, zajišťování administrativy spojené s obsazováním zakázek a výběrem uchazečů -dílčí provozní činnosti ve spolupráci s provozním manažerem V případě Vašeho zájmu prosíme nejprve o zaslání vašeho strukturovaného životopisu e-mailem. Vybraní uchazeči/uchazečky budou pozváni k osobnímu pohovoru v rámci výběrového řízení na provozovně v Boskovicích. Těšíme se na Vaši odpověď i případnou spolupráci!
Požadujeme
*čistý trestní rejstřík *zdravotní stav umožňující výkon uvedené pozice *nutná znalost práce s počítačem-produkty MS Office (email pošta/outlook, word, excell, datová schránka) - pracovník/ce bude zaškolen/a) *prokazatelná praxe v oboru administrativních prací *praxe v oboru personalistiky a mezd výhodou *znalost práce v programu POHODA/PAMICA vítána! *zodpovědnost, spolehlivost, příjemné vystupování, rozhodnost, samostatnost, smysl pro týmovou práci *řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/ka)
Nabízíme
*výhodné smluvní mzdové podmínky (smluvní plat), odpovídající a zajímavé mzdové ohodnocení – tvořené fixní a variabilní částí (variabilní je proměnná dle Vaší šikovnosti a výkonů) *možný i příspěvek na dopravu pro dojíždějící *využití služebního vozidla, notebook/PC, služební mobilní telefon *plný pracovní poměr na smlouvu, možno i zkrácený úvazek *práce možná i na Dohody (DoPČ, DoPP) *dlouhodobou spolupráci, možnost profesního růstu *velmi přátelské prostředí a zázemí kanceláře provozovny v Boskovicích