Informace o pracovním místě
Co bude náplní vaší práce? - třídění písemných zásilek, evidence a odesílání pošty - přijímání a vyřizování telefonických hovorů, e-mailové pošty - výpomoc při organizaci firemních akcí, meetingů - administrativní podpora managementu společnosti, asistentky ředitele a personálnímu oddělení
Požadujeme
Co pro práci potřebujete? - min. dosažené středoškolské vzdělání s maturitou - znalost anglického jazyka - velmi dobré komunikační a organizační schopnosti - vše další potřebné Vás naučíme
Nabízíme
Co u nás najdete? - práci ve stabilní a perspektivní zahraniční firmě - možnost dalšího vzdělávání a osobního rozvoje - zaměstnanecké věrnostní a roční benefity - 3 dny Sick days - ranní směna PO-PÁ - práci v příjemném prostředí a sympatický kolektiv - příspěvek na zaměstnanecké stravování - nástup možný od března, popřípadě dle dohody