Informace o pracovním místě
Požadované vzdělání: vyšší odborné nebo vysokoškolské sociálního, zdravotnického nebo pedagogického směru Stručná charakteristika místa: Vedení a koordinace sociální služby osobní asistence; sociální šetření u klienta v terénu; komunikace s klienty a jejich rodinami, plánování průběhu služby; přímá péče u klienta v terénu - kompletní asistentská péče a podpora klientů v rámci péče o sebe, o domácnost a při všech běžných denních aktivitách. Pohyblivá pracovní doba 7 - 20 hodin, celoroční provoz včetně svátků a víkendů. Speciální požadavky - znalosti: zkušenosti a praxe v dané oblasti výhodou, velmi dobré organizační, řídící a komunikační schopnosti, fyzická a psychická odolnost, flexibilita a trpělivost, schopnost nést odpovědnost za druhého člověka, řidičský průkaz skupiny B (zkušený řidič), dobrá znalost Microsoft Excel, nadšení pro práci s lidmi s postižením, empatii, sociální cítění Příjem životopisů do 15.4.2024. Nástup od 1.5.2024. Zaměstnanecké výhody: 40 dnů dovolené, možnost dalšího vzdělávání a profesního i osobního růstu, moderně vybavené pracoviště, přátelské pracovní prostředí, odborné supervize, kazuistické semináře, teambuilding, stravenkový paušál, příspěvek na dojíždění, telefon, notebook Kontakt: e mailem