Informace o pracovním místě
Administrativní a ekonomické znalosti, zkušenost s vedením lidí Náplň práce: o samostatná organizace činností na směnách (koordinace 3 až 8 členného týmu) · provádění pravidelných kontrol činností směny a zodpovědnost za výsledky daného dne, reporting · podpora nových kolegů a kolegyň při jejich zapracování · zodpovědnost za finanční hotovost a vyúčtování pokladen · vykonávání všech provozních a manuálních činností včetně práce na pokladně · motivace a podpora týmu, spolu s poskytováním průběžné zpětné vazby · zajištění spokojenosti zákazníků prodejny dodržováním firemních pravidel · příprava prodejny na pravidelnou inventuru · péče o vzhled a čistotu prodejny Nabízíme: o práce v rozvíjející se společnosti - možnost kariérního postupu o dvousložkový plat (fix prémie) o slevy na zaměstnanecké nákupy o propracovaný systém zaškolení a interního vzdělávání o flexibilní pracovní doba o stravenky v nadstandardní hodnotě Zájemci o pozici zašlou email na adresu