Informace o pracovním místě
Vaše úkoly :
Administrace servisních případů od jejich přijetí až po fakturaci, včetně sledování průběhu servisu
Termínování, potvrzování a sledování zákaznických zakázek, včetně plánování a komunikace posunů termínů
Plánování a koordinace kalibračních akcí
Vyjasňování a řešení poruch, včetně eskalací
Spolupráce v mezizávodním virtuálním týmu
Vaše kvalifikace :
SŠ/VŠ ekonomického či příbuzného směru
Denní komunikace v německém jazyce
Pokročilá znalost angličtiny
Čeština C1
Silná orientace na zákazníka a servis
Organizovanost, samostatnost a flexibilita
Benefity: Bonusy/prémie, Nadstandardní lékařská péče, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na dopravu, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Vzdělávací kurzy, školení, Závodní stravování, Firemní školka, Zvýhodněné půjčky zaměstnancům, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Firemní akce, Zahraniční pracovní cesty