Informace o pracovním místě
Platové zařazení: 11 (dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě a č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, vše ve znění pozdějších předpisů). Pracovní náplň: - komplexní výkon personální agendy - personální správy organizace - tvorba koncepce rozvoje personální správy v organizaci s rozsáhlou kvalifikační, profesní a organizační strukturou - koordinace a zajišťování rozvoje oblasti organizačních vztahů, personalistiky, odměňování, přípravy a vzdělávání zaměstnanců - zabezpečení získávání zaměstnanců, výběru zaměstnanců, přijímání a adaptace zaměstnanců - zpracování podkladů pro odměňování zaměstnanců - příprava a návrhy na rozmisťování a uvolňování zaměstnanců - zajištění pracovních podmínek zaměstnanců - organizace pracovní doby, pracovní prostředí, ochranné pomůcky - zastupování mzdové účetní Vzdělání: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu - případně střední vzdělání s maturitní zkouškou dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. - vzdělání ekonomického směru, ve veřejné správě nebo v oblasti andragogiky a řízení lidských zdrojů výhodou - znalost personální agendy výhodou Další požadované znalosti, dovednosti a předpoklady: - znalost příslušné legislativy výhodou (zejména zákon č. 262/2006 Sb., č. 312/2002 Sb., Nařízení vlády č. 341/2017 Sb. a č. 222/2010 Sb., zákon č. 128/2000 Sb. a zákon č. 553/1991 Sb., vše ve znění pozdějších předpisů - praxe v personalistice a ve veřejné správě výhodou - pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, pružnost, velmi dobré prezentační a komunikační schopnosti a organizační schopnosti - výborná znalost práce na PC (v rozsahu MS Office), - řidičské oprávnění skupiny "B" Zaměstnancům nabízíme: - stabilní zázemí a jistotu včetně pravidelného měsíčního příjmu - dobré pracovní podmínky - dovolenou v délce 25 dnů/200 hodin - pružnou pracovní dobu - příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu - příspěvek na penzijní připojištění - příspěvek na individuální vzdělávání (jazykové či jiné kurzy) - bezúročné půjčky na vybavení domácnosti či pořízení nebo rekonstrukci bytu Přihlášku s požadovanými doklady doručí zájemce v listinné podobě osobně, popřípadě zašle, na adresu: Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu MěÚ Prachatice byla doručena nejpozději 07.05.2024 do 12:00 hod. Obálku označte "NEOTEVÍRAT - Výběrové řízení - "Personalista/Personalistka". Pozn: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu (platí též pro doručování poštovní přepravou) a jiným způsobem než výše uvedeným (např. e-mailem nebo datovou schránkou), nebudou akceptovány. Podrobnější informace podá: Mgr. Luboš Šafránek, tajemník Městského úřadu Prachatice telefon: , e-mail: Marta Patrajová, pověřená zastupováním vedoucího odboru kanceláře starosty MěÚ Prachatice telefon: , e-mail: Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení, titul zájemce - datum a místo narození zájemce - státní příslušnost zájemce - místo trvalého pobytu zájemce - tel. kontakt - e-mail (pokud existuje) - datum a podpis (viz zveřejněný vzor přihlášky na www.prachatice.eu) Přílohy přihlášky jsou: - profesní životopis, ve kterém zájemce uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech se zaměřením na požadované předpoklady - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaných domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Město Prachatice si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu a bez udání důvodů či nevybrat žádného uchazeče.