Informace o pracovním místě
Pracovní náplň: - komplexní správa počítačové sítě včetně technických a programových prostředků (HW, SW) v rámci městského úřadu a městské policie - podpora uživatelů (metodická a odborná pomoc zaměstnancům úřadu) v prostředí M365, MS Windows a provozovaných softwarových aplikací - rozvoj informačních systémů včetně tvorby a aktualizace související dokumentace, upravující provoz ICT úřadu Požadavky: - administrátorská znalost správy počítačové sítě - administrátorská znalost operačních systémů MS Windows (znalost OS Linux výhodou) - znalost správy DB serverů MSSQL, MySQL případně Firebird - znalost správy aktivních síťových prvků (znalost správy firewallů výhodou) - znalost virtualizace VMware nebo Hyper-V výhodou - ochota dalšího vzdělávání v oboru ICT (semináře, školení) - praxe ve veřejné správě v oblasti ICT výhodou - znalost anglického jazyka (min. na úrovni čtení technické dokumentace) výhodou - znalost GIS výhodou - samostatnost, časová flexibilita, zodpovědnost - schopnost vstřícného jednání s lidmi a komunikativnost - bezúhonnost, věk min. 18 let - řidičský průkaz sk. B Vzdělání: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, nebo vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou, se zaměřením na IT (v případě středního vzdělání s maturitní zkouškou, umožní zaměstnavatel doplnit vyšší vzdělání a poskytne zaměstnanci podporu formou studijního volna apod.) - pracovní pozice je vhodná pro absolventy středních a vyšších škol v rámci získání praxe a profesního rozvoje Zaměstnavatel nabízí: " stabilní zázemí a jistotu včetně pravidelného měsíčního příjmu " dobré pracovní podmínky " dovolenou v délce 25 dnů/200 hodin " 4 dny indispozičního volna (sickday) " 2 dny volna v rámci zajištění péče o děti do 10 let " pružnou pracovní dobu " možnost práce z domova (home office) " studijní volno a další benefity v rámci sebevzdělávání a profesního " rozvoje (pracovní pozice je vhodná pro absolventy středních a " vyšších škol) " příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu " příspěvek na penzijní připojištění " příspěvek na individuální vzdělávání (jazykové či jiné kurzy) " služební notebook a mobilní telefon " bezúročné půjčky na vybavení domácnosti či pořízení nebo rekonstrukci bytu Přihlášku s požadovanými doklady doručí zájemce v listinné podobě osobně, popřípadě zašle na adresu: Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu MěÚ Prachatice byla doručena nejpozději 20.04.2024 do 12:00 hod. Obálku označte "NEOTEVÍRAT - Výběrové řízení - IT specialista". Pozn: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu (platí též pro doručování poštovní přepravou) a jiným způsobem než výše uvedeným (např. e-mailem nebo datovou schránkou), nebudou akceptovány. Podrobnější informace podá: Ing. Milan Batysta, vedoucí odboru kanceláře starosty telefon: , e-mail: Marta Patrajová, personalistka telefon: , e-mail: Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti: " jméno, příjmení, titul zájemce " datum a místo narození zájemce " státní příslušnost zájemce " místo trvalého pobytu zájemce " tel. kontakt " e-mail (pokud existuje) " datum a podpis (viz zveřejněný vzor přihlášky na www.prachatice.eu) Přílohy přihlášky jsou: - profesní životopis, ve kterém zájemce uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech se zaměřením na požadované předpoklady - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaných domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením, - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání Město Prachatice si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu a bez důvodů či nevybrat žádného uchazeče.