Informace o pracovním místě
KONTAKT: E-MAILEM nebo TELEFONICKY Co vás čeká: - Vedení a rozvoj týmu logistiky a nákupu - Plánování, řízení a optimalizace logistických procesů - Řízení a plánování montáží - Pravidelný reporting - Zodpovědnost za soulad dostupných kapacit a navrženého výrobního plánu - Zodpovědnost za komunikaci plnění zákaznických objednávek - Hledání úspor v oblasti nákupu - zodpovědnost za výběr nových dodavatelů - Zajištění efektivního nákupu materiálů a služeb - Zodpovědnost za udržování správných nákupních dat v IS Jaké znalosti a dovednosti od Vás očekáváme: praxe v oddělení logistiky, plánování či nákupu, vzdělání min. SŠ s maturitou, systematický přístup k práci, uživatelská znalost MS Office,řidičský průkaz skupiny B, komunikativní znalost AJ (NJ výhodou), schopnost samostatné i týmové práce, komunikační a vyjednávací schopnosti, odolnost vůči stresu, energický přístup, schopnost efektivního řešení problémů, zájem o profesní rozvoj Co vám můžeme nabídnout: práci v rozvíjející se rodinné společnosti, přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí, odpovídající mzdové ohodnocení, příspěvek na stravování, sužebí telefon, zaměstnanecké slevy na výrobky firmy, částečně flexibilní pracovní doba, vzdělávání se v oblastech IT dovedností, manažerských a jazykových schopnostech, po prvním roce možnost prodloužení smlouvy na dobu neurčitou