Informace o pracovním místě

Co Vás čeká?
Účtování a kontrola vystavených faktur, účtování a vedení pokladny, účtování pohybů na bankovních účtech, zpracovávání cestovních příkazů, kontrola přidělených účtů a sald, spolupráce na měsíčních a ročních závěrkách.

Jaké znalosti a dovednosti požadujeme?
Min. SŠ vzdělání ekonomického zaměření.
Praxi min. 2 roky na obdobné pozici.
Znalost podvojného účetnictví a daňových předpisů ve vazbě na účetnictví a souvisejících předpisů (orientace v DPH, dani z příjmů a účetních standardech).
Znalost práce na PC, MS Office (především MS Excel).
Schopnost týmové práce, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, pracovitost, samostatnost, ochotu učit se novým věcem.

Co Vám můžeme nabídnout?
Zázemí stabilní společnosti, příjemné pracovní prostředí.
Zajímavé finanční ohodnocení dle délky praxe v oboru.
5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna.
Podporu dalšího vzdělávání a osobního rozvoje.
Ubytování v nově zrekonstruovaném služebním bytě.
Pestrý program zaměstnaneckých benefitů – např. stravování za atraktivní cenu, příspěvek k penzijnímu připojištění, čerpání služeb poskytovaných zaměstnavatelem za zvýhodněnou cenu, výhody spojené s poskytnutím karty Sphere Card, odměny u příležitosti pracovního výročí, permanentky na sportovní utkání, do divadla, příspěvek na dětský letní tábor a zimní lyžařský výcvikový kurz.

Těšíme se na Vás!

Pracoviště: Třeboň, Třeboň
Datum nástupu: 01.06.2024
Mzda: 32 000 - 39 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4592877   Vloženo: 04.05.2024
<< zpět maskot

Mohla by se nabídka hodit kamarádovi? Dejte mu o ní vědět!