Informace o pracovním místě
Jsme stabilní společnost s přátelskou atmosférou. Jsme tým, který jde za společným cílem s nadšením a radostí z každého nového kroku. Neváháme se vzájemně podpořit a užít si společnou cestu. Žijeme změnou, učíme se z chyb a společně rosteme. Mluvíme spolu na rovinu a nebojíme se věci měnit. V současné době hledáme kolegu/kolegyni, který(á) se nebojí výzev a ke své práci přistupuje aktivně a zodpovědně. Jestli se takto vnímáte, tak je velmi pravděpodobné, že se naše cesty mohou protnout. Náš četař má přehled o dění v hotelovém komplexu a ví, jak organizačně zajistit hladký chod úklidu a toho, co klienti potřebují. Má na starost administrativu, organizaci práce a také kontrolu. V případě, že je třeba, neváhá a sám se ujímá lana - pomáhá. • Kontrola sestav od zákazníka, kontrola počtu příjezdů a odjezdů • Organizace a rozdělení denní, týdenní, měsíční práce mezi úklidové pracovnice dle sestav od zákazníka • Organizace mimořádných generálních úklidů • Účast na poradách u zákazníka • Zajištění dostatečného počtu pracovnic na týdenní i víkendové práce • Komunikace se subdodavatelem ohledně UK pracovníků • Výběr a zaučení případných nových pracovnic, kontrola činnosti a správného pracovního postupu u všech pracovnic • Rozvoz prádla (organizace + při větším počtu rozvozů je třeba i fyzická pomoc) • Zodpovědnost za doplnění inventáře na apartmánech (např. nádobí, hygomateriál) • Kontroly stavu apartmánů po úklidu a před příjezdem klientů s maximální péčí a důsledností • Prádelna – správa distribuce a inventury čistého a špinavého prádla, zodpovědnosta za dodání dostatečného množství kusů na prádelnu + komunikace s externí prádelnou • Komunikace se zákazníkem, pozitivní propagace značky B+N, budování maximální zákaznické spokojenosti • Pravidelné objednávky chemie, vybavení v systému pro zajištění zakázky • Hmotná zodpovědnost za hospodaření se svěřeným vybavením a majetkem (vozidla, stroje, vysavače, počítač apod.) • Zpracování fakturace a zodpovědnost za správnost fakturace, odsouhlasení fakturace se zákazníkem • Podklady pro měsíční docházky jako podklady pro zpracování mezd a zodpovědnost za jejich správnost • Personalní oblast (vyplnění dotazníků nových uchazečů, komunikace s HR oddělením, zajištění podpisů dokumentů a jejich včasné doručení na HR apod.) • Reporting teamleaderovi zakázky z B+N • Řešení reklamací, stížností, zajištění nápravných opatření apod. • Zodpovědnost za dodržování BOZP, PO, zákoníku práce, personálně mzdových podmínek a směrnic zaměstnavatele • Pracovní doba 8 hod do 16:30 hod + 2x do měsíce SO, nenabízíme ubytování
Požadujeme
• Středoškolské vzdělání • Organizační schopnosti • Zkušenost s administrativou (docházka, reporty) • Proaktivní přístup k potřebám zákazníka • Být pro tým zaměstnanců oporou • Zkušenost s úklidovými službami – přímým výkonem, řízením • Nebát se přiložit ruku k dílu v případě výpadků stávajících zaměstnanců • Být flexibilní, v případě nečekaných událostí • Fyzickou kondici • Zkušenosti ve službách (pohostinství, úklidy) výhodou • Čistý rejstřík trestů • Řidičské oprávnění - aktivní řidič
Nabízíme
• Práci na HPP s možným nástupem IHNED případně dle domluvy • Slevy od našich partnerů, příspěvek na sport, benefitní kafetérie • Notebook, mobilní telefon • Příspěvek na dopravu až 2000Kč • Kvalitní zaškolení a zajištění všech potřebných pomůcek • Příspěvek na Multisport kartu • Mzdu vždy do 15. dne v následujícím měsíci na účtě