Informace o pracovním místě
Hledáte pracovní příležitost, která by Vás a Vaše dosavadní dovednosti a zkušenosti posunula dál? Chtěli byste se rozvíjet v oblasti facility služeb? Jste komunikativní a máte obchodního ducha? Nevadí Vám cestování? Vedení týmu a komunikaci s klientem berete jako příležitost? Jestli jste si alespoň jednou odpověděli ano, tak právě Vás hledáme. V současné době hledáme kolegu/kolegyni, který(á) se nebojí výzev a ke své práci přistupuje aktivně a zodpovědně. Jestli se takto vnímáte, tak je velmi pravděpodobné, že se naše cesty mohou protnout. Budete mít na starost několik zakázek v Jihočeském kraji a dle potřeby na zakázkách řešíte např: • kontrolu úklidu na svěřených zakázkách • kontrola zaměstnanců (zda svou práci konají dle standardů) • objednávání materiálů • vedení docházek zaměstnanců • operativní řešení související s povahou pozice • nepravidelná pracovní doba ( 40hod.týdně )
Požadujeme
• Schopnost rychle se rozhodnout • Zkušenost s administrativou (docházka, reporty) • Proaktivní přístup k potřebám zákazníka • Zkušenost s úklidovými službami – přímým výkonem, řízením • Nebát se přiložit ruku k dílu v případě výpadků stávajících zaměstnanců • Zkušenosti ve službách (pohostinství, úklidy) výhodou • Být flexibilní, v případě nečekaných událostí • Stát se oporou zaměstnanců • Čistý rejstřík trestů • Středoškolské vzdělání • Řidičské oprávnění - aktivní řidič • Bydliště nejlépe v Českých Budějovicích
Nabízíme
• Práci na HPP s možným nástupem IHNED případně dle domluvy • Auto i k osobním účelům • Slevy od našich partnerů, příspěvek na sport, benefitní kafetérie • Notebook, mobilní telefon • Kvalitní zaškolení a zajištění všech potřebných pomůcek • Příspěvek na Multisport kartu • Mzdu vždy do 15. dne v následujícím měsíci na účtě