Informace o pracovním místě
Zkus změnu a přidej se do týmu českých vývojářů a výrobců chytré elektroniky pro vodárenství a ochranu životního prostředí s instalacemi po celém světě. Snažíme se, aby naše práce dávala smysl a řešení pomáhala.
Náplň práce:
- administrativní úkony obchodu a back office firmy
- řízení obchodu a dohled nad zakázkami s instalací
- spolupráce s výrobou a expedicí, např. uvolňování čidel na zakázku
- evidence datahostingu, příprava fakturace
- projektové řízení a smlouvy, příprava podkladů pro zadávací řízení
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání i bez praxe
- středoškolské vzdělání s maturitou a praxe v administrativě nebo v organizačních činnostech
- znalost práce s účetními doklady (fakturami)
- komunikativnost na velmi dobré úrovni, samostatnost
Výhodou může být: znalost verzovacích systémů (GIT); znalost anglického jazyka; řidičský průkaz skupiny B
Nabízíme: jednosměnný provoz v přátelském kolektivu ve stabilní společnosti; výhodný mobilní tarif; moderní pracovní prostředí; finanční bonusy; flexibilní pracovní doba, sick days
V případě zájmu kontaktujte zaměstnavatele e-mailem.