Informace o pracovním místě
Pro našeho klienta se sídlem v okrese České Budějovice hledáme šikovného a pečlivého kolegu/kolegyni, který/á ovládá velmi dobře Excel. Společnost hodně pracuje s daty. Mají několik rutinních úloh, které se denně nebo týdně opakují a vyžadují ruční zpracování adresních souborů předání dat, úpravy a obohacování dat o další údaje. Pracovní náplň -práce se zákaznickými databázemi, předávaní dat -úprava a provázání dat -spolupráce napříč firmou
Požadujeme
-pokročilá znalost Excelu (budete pracovat s většími databázemi) -angličtina - B2 (komunikace se zákazníky ze zahraničí jak ústně tak písemně) -pečlivost a spolehlivost
Nabízíme
- home office - práci je po zaučení možnost vykonávat částečně i z domova - práci ve stabilní mezinárodní společnosti - možnost dalšího profesního rozvoje a vzdělávání - flexibilní pracovní dobu - příspěvek na penzijní připojištění - další benefity