Informace o pracovním místě

Náplň práce: zpracování objednávek, e-mailů, komunikace s dodavatelem, administrativní práce,
příjem tel. hovorů (nejedná se o obvolávání klientů).
Prac.doba 8:00-16:30 hod.
Požadavky: znalost NJ min. úrovně B1 (úroveň jazykové znalosti bude zohledněna ve výši nástupního platu), flexibilita, dobré komunikativní schopnosti, znalost Excel a Word, týmový duch.
Nabízíme: možnost kurzů německého jazyka na pracovišti, po zkušební době stravenky, možnost navýšení mzdy po zapracování.

Pracoviště: České Budějovice, České Budějovice
Datum nástupu: 08.03.2024
Mzda: 27 000 Kč/měs.
Počet míst: 1
Úvazek: Plný
Min. vzdělání: Středoškolské
ID inzerátu: 4561723   Vloženo: 11.03.2024
<< zpět maskot

Nabídek je hodně, doporučte je i ostatním. :-)