Informace o pracovním místě
- podpořit chod recepce firem microhotel Pár pokojů a.s. a Auditorská, daňová a účetní kancelář ve Zlíně a.s. (administrativně, organizačně i technicky) - komunikace s hotelovými hosty (zajistit formality při příjezdu a odjezdu hosta, platbu, zpracovat další požadavky či přání) - komunikace s klienty účetní kanceláře a ad-hoc administrativní podpora - úklid pokojů a příprava snídaní (zcela výjimečně, pouze jako nouzový záskok za stálého zaměstnance/hospodyni, je pro nás zásadní najít brigádníka, který s tím nebude mít žádný problém) PRACOVNÍ DOBA - práce o víkendu a ve všední dny především v odpoledních hodinách do 19:00 - flexibilní sestavení rozpisu směn a plánování volna s důrazem na chod recepce – vše po domluvě
Požadujeme
- studenta/tku prezenčního studia VŠ - plynulá komunikace v AJ, ostatní jazyky výhodou - spolehlivost a zodpovědnost - flexibilitu v plánování směn – rozhodující kritérium při výběrovém řízení - řidičský průkaz B (aktivní řidič)
Nabízíme
- hodinová mzda - práce na DPP - dlouhodobá spolupráce - zázemí prosperující společnosti - brigáda v centru města Zlína Své životopis zasílejte na uvedený email. Výběrové řízení bude probíhat 27.3.2024 v 15:00, po zaslání životopisu se automaticky dostavte na výběrové řízení na adresu Potoky 5431, Zlín.