Informace o pracovním místě
Jak bude vypadat váš pracovní den? Každé pracovní ráno v 6:00 si připravíte dopisy, balíčky, letáky a nachystáte si je podle svého rajonu tak, aby se dobře doručovaly. Vydáte se na služebním vozem za adresáty, kterým kromě předání jejich zásilky poradíte i jaké další služby České pošty mohou využít. A to nejen na pobočce, ale třeba i online. Po návratu předáte nedoručené zásilky a ve 14:30 s čistou hlavou odcházíte domů. Na nic nečekejte a klikněte na "Odpovědět", my se Vám ozveme Jakého parťáka do týmu hledáme: • Komunikativní a rád se setkává s lidmi. • Odpovědný se smyslem pro pořádek. • Umí si věci zorganizovat a naplánovat. • Alespoň trochu zdatný v ovládání PC. • U motorizované pozice je nutný ŘP sk. B. • A ví, že pošťák zvoní vždy dvakrát. Co získáte? • Fajn kolektiv, který se na vás už těší. • Práci na DPP • Výplatu 12. den v měsíci. Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, klikněte na tlačítko "Odpovědět" a vyplňte náš dotazník. Ozveme se Vám! V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.