Informace o pracovním místě
Jak bude vypadat váš pracovní den? Ráno si připravíte dopisy ✉️, balíčky , letáky a nachystáte si je podle svého rajonu tak, aby se dobře doručovaly. Vydáte se na pochůzku za adresáty, kterým kromě předání jejich zásilky poradíte i jaké další služby České pošty mohou využít. A to nejen na pobočce, ale třeba i online. Po návratu předáte nedoručené zásilky a s čistou hlavou odcházíte domů. Jakého parťáka do týmu hledáme: Možnost doručování minimálně 6-8 hodiny denně Komunikativní a rád se setkává s lidmi. Odpovědný se smyslem pro pořádek. Umí si věci zorganizovat a naplánovat. Alespoň trochu zdatný v ovládání PC. A ví, že pošťák zvoní vždy dvakrát. Co získáte? Fajn kolektiv, který se na vás už těší . Když Vás to bude bavit, můžete u nás začít pracovat nastálo třeba i na jiné pozici. Práci na DPP, DPČ. Získáte u nás možnost dlouhodobé spolupráce. Výplatu 12. den v měsíci. Kontakt: Paní Martina Helísková - vedoucí oddělení v provozuTel.: 954 499 351 Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, klikněte na tlačítko "Odpovědět" a vyplňte náš dotazník. Ozveme se Vám! V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.