Informace o pracovním místě
Koordinátor/ka asistenčního centra domácí asistence Co u nás budete dělat: * Přijímat hovory a emaily klientů, kteří řeší havarijní situaci v domě či bytě * Zajišťovat klientům pomoc při řešení těchto situací - domluvit opravu, servis, kontrolu u našich dodavatelů (elektrikářů, topenářů, zámečníků, kominíků, deratizérů aj.) * Telefonovat a zadávat data do interních systémů * Práce z kanceláře na adrese: Dopraváků 749/3, Praha 8 - Kobylisy Na pracovní pozici vás zaškolíme (zaškolení je placené).
Požadujeme
Co od vás očekáváme: * Práci celý červenec, v případě zájmu možnost dlouhodobější spolupráce. * Zaučení během měsíce června - možnost docházet během června do kanceláře. * Empatii, smysl pro týmovou práci, zájem o komunikaci po telefonu. * Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího.
Nabízíme
Na co se můžete těšit: * Flexibilní a pestrou brigádu se zajímavou pracovní náplní a možností dlouhodobé spolupráce. * Možnost práce každý den včetně víkendů – dle domluvy a časových možností. * Ergonomicky vybavené pracovní místo, klimatizaci, příjemný kolektiv, výbornou kávu každý den, slané, sladké a ovocné dny. Těšíme se na Vás. :)