Informace o pracovním místě

Koordinátor/ka asistenčního centra technické nebo domácí asistence

Co u nás budete dělat:
* Přijímat hovory klientů a zajišťovat pomoc v rámci ČR i v zahraničí.
* Domlouvat motoristům, při poruše či nehodě, odtah vozu do odborného servisu, případně potřebnou pomoc na místě nebo u domácí asistence řešení havarijních situací v domácnosti.
* Telefonovat a zadávat data do interních systémů.

Zaučení minimálně 15 hodin týdně.
Jeden měsíc o prázdninách nutný.
Na pracovní pozici vás zaškolíme a na pracovní náplni a časových možnostech se flexibilně domluvíme.

Požadujeme

Co od vás očekáváme:
* Empatii, smysl pro týmovou práci, zájem o komunikaci po telefonu.
* Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího.
* Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni.
Napište nám, který měsíc o letních prázdninách k nám můžete docházet a jestli vás zaujala technická nebo domácí asistence.

Ideální pro studenty VŠ, např. práce dva dny v týdnu po 11 hodinách a měsíc o prázdninách.

Nabízíme

Na co se můžete těšit:
* Flexibilní a pestrou brigádu se zajímavou pracovní náplní a možností dlouhodobé spolupráce.
* Možnost práce každý den včetně víkendů – dle domluvy a časových možností.
* Ergonomicky vybavené pracovní místo, klimatizaci, příjemný kolektiv, výbornou kávu každý den, slané, sladké a ovocné dny.

Těšíme se na Vás. :)

Pracoviště: Dopraváků 749/3, Praha 8
Termín brigády: Dle domluvy
Mzda: 120 - 150 Kč/hod.
Počet míst: 4
Vhodné i pro: Absolventi
Firma: Global Assistance, a.s.
Zadavatel: Daniela Žižková
Lokalita: Praha 8
Global Assistance, a.s.
ID inzerátu: 4586031   Vloženo: 22.04.2024
<< zpět maskot

Je tato pracovní nabídka někomu šita přesně na míru? ↓↓↓