Informace o pracovním místě
• Zaúčtování faktur přijatých s materiálovými náklady prodejen • Třídění, kontrola a zadávání účtenek z prodejen do pokladny • Zadávání tržeb z prodejen do pokladny • Kontrola dodacích listů s fakturami • Komunikace s prodejnami – identifikace nedostatků a řešení nápravy • Práce v účetním programu Money S4 a interním softwaru SmartPOS
Požadujeme
• SŠ/VOŠ/VŠ nejlépe ekonomického zaměření • Základní orientace v účetní a daňové legislativě • Dobrá znalost MS Office, zejména Excel • Pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, analytické myšlení • Organizační schopnosti, aktivní přístup • Znalost anglického jazyka výhodou
Nabízíme
• Flexibilní pracovní doba dle tvých možností a domluvy s nadřízeným – přizpůsobíme ji zkouškám, dovoleným apod., (min. 60 hodin/měsíčně) • Po zaučení možnost občasného home officu • Práce v přátelském týmu • Příjemné pracovní prostředí téměř v centru Prahy – metro B, Anděl • Zaměstnanecké benefity – káva, sleva na firemní produkty