Informace o pracovním místě
Co je náplň práce? Jako firma poskytujeme komplexní daňové a účetní poradenství při složitých transakcích jako prodej obchodního závodu, fúze, přeshraniční transakce a podobně. Potřebujeme juniorní kolegy, aby nám pomohli klientům udělat pořádek v jejich podnikání a efektivně je nastavit. Na Vás bude zejména pomoci s: - prací v excelu nebo účetní evidenci (evidence faktur, smluv, podkladních a bankovních transakcí) - komunikací s klienty v českém nebo případně i anglickém jazyce (zejména když klienti nedodají podklady výše) - příprava dokumentů ve wordu (zprávy, dopisy na finanční úřad, předávací protokoly) - koho baví více kreativní práce, bude také --- si hrát v excelu a počítat tak, aby to vyšlo (a zároveň bylo v souladu se zákonem) - například rozdělení nadhodnoty ze znaleckého posudky --- kreslit v powerpointu obrázky, aby klient i šéf porozuměl, jak se dostaneme z bodu A do bodu B (konkrétně tedy ta čmáranice na flipchartu, které se klientovi moc líbila a pouze šéf si pamatuje, co tam vlastně kreslil) A také bude třeba občas otevřít účetní či daňové předpisy
Požadujeme
Co je třeba, abys uměl/a a jaká byl/a: - práce s čísly a papíry tě baví - preciznost je samozřejmostí - důvěryhodnost, zodpovědnost a loajálnost je nutností - ochota se učit nové věci - ochota přejímat instrukce a pracovat podle stanovených pravidel - schopnost se rychle přizpůsobit - příjemné vystupování a rád poznáváš nové lidi A zejména nadšení a radost se něco zajímavého naučit a stát se expertem v oblasti účetnictví a daní
Nabízíme
- zajímavou a podnětnou praxi v oboru - přátelský tým a neformální atmosféru - unikátní firemní kultura - 200 – 260 Kč / hod dle předchozí zkušenosti - dlouhodobou práci při studiu i po ukončení VŠ - a hlavně práci, která tě bude bavit