Informace o pracovním místě
Jsme jednou z největších e-commerce firem v České republice a expandujeme do zahraničí. Nejvíce hrdí jsme na to, že zákazníkům nabízíme jednu z nejkvalitnějších služeb na evropském trhu. V Košíku zásadně přetváříme tradiční odvětví a přepisujeme budoucnost způsobu nakupování potravin. A jak už to bývá, velké ambice vyžadují i velké talenty, na kterých naše firma stojí. V Košíku vždy usilujeme o ambiciózní, šikovné a odpovědné kolegy, kteří nám pomohou Košík.cz přetvořit do firmy evropských rozměrů. Jedním z důvodů, proč se nám tak daří, je skvělá práce našich kolegů a kolegyň z Call centra v Liberci, kteří se perfektně starají o naše zákazníky a pomáhají nám tak vytvářet ten nejlepší zážitek z celého nákupu. Co bude náplní tvé práce? • Vyřizování hovorů a emailů našich zákazníků (objednávky, reklamace, doobjednávky). • Úzká spolupráce s kolegy na Call Centru. • Komunikace s dalšími týmy napříč Košíkem.
Požadujeme
Jak si tě představujeme? • Ovládáš češtinu nebo slovenštinu slovem i písmem - s našimi českými nebo slovenskými zákazníky budeš neustále v kontaktu. • Ovládáš anglický jazykna komunikativní úrovni. • Nevadí ti práce o víkendech nebo ve večerních hodinách. • Máš pro zákaznicky-orientovaný přístup. • Nebojíš se ovládat nové programy.
Nabízíme
Jaké výhody a benefity ti nabízíme? • Moderní kanceláře v budově Millenium • VIP ceny nejen na Košík.cz (Mall.cz, Vivantis.cz, CZC.cz, Prozdravi.cz) • Multisportku na sport i relax • Možnost vzdělávání, firemní akce a teambuildingy • Firemní Zoo karta • Bandu fajn lidí Máš chuť podílet se na revoluci v nakupování spolu s námi? Tak neváhej a napiš nám!