Informace o pracovním místě
Jak bude vypadat váš pracovní den? Každé ráno si připravíte dopisy, balíčky, letáky a nachystáte si je podle svého rajonu tak, aby se dobře doručovaly. Vydáte se na pochůzku za adresáty, kterým kromě předání jejich zásilky poradíte i jaké další služby České pošty mohou využít. A to nejen na pobočce, ale třeba i online. Po návratu předáte nedoručené zásilky a s čistou hlavou odcházíte domů. Jakého parťáka do týmu hledáme? Komunikativní a rád se setkává s lidmi. Odpovědný se smyslem pro pořádek. Umí si věci zorganizovat a naplánovat. Alespoň trochu zdatný v ovládání PC. A ví, že pošťák zvoní vždy dvakrát. Nastoupit můžete ihned. Je Vám více než 18 let. Jste časově flexibilní (po-pá od 6-14.30h), jedná se o dlouhodobou brigádu. Co získáte? Fajn kolektiv, který se na vás už těší. Nováčky učíme vše, co k práci potřebují. Nabízíme smysluplnou a zajímavou práci. Jsme velká společnost, a proto získáte příležitost ke kariérnímu růstu. Pouze ranní směny. Práci na DPP, DPČ. Výplatu 12. den v měsíci. Kontakt: Paní Jannetta Lášková - vedoucí oddělení v provozu Tel.: 954 494 311 Zaujala Vás naše nabídka? Pokud ano, klikněte na tlačítko "Odpovědět" a vyplňte náš dotazník. Ozveme se Vám! V tomto inzerátu jsou psány osoby v mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup České pošty, s.p. k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.