Informace o pracovním místě
Do zavedené pracovní agentury, hledáme posilu do našeho HR týmu. Jak si nás máš představit? Jako partu pohodových lidí, co si vzájemně pomáhají. Rozhodně tě nehodíme do vody a řádně tě zaškolíme (2-3 měsíce to může trvat). Pravidelně pořádáme teambuildingy, kde společně objevujeme nová místa nebo společně zkoušíme nějakou sportovní aktivitu. A protože působíme v HR, tak jme samozřejmě všichni velmi milí, komunikativní a na každý problém najdeme řešení. Co jako Asistent/ka HR oddělení budeš mít na starost? • komunikace se zaměstnanci e-mail, telefon, sociální sítě, • vyplácení zaměstnanců (na účet formou záloh nebo jednou týdně hotově), • registrace nových uchazečů (elektronicky nebo osobně), • nábory nových uchazečů, • komunikace s klienty, • vypisování objednávek a jejich obsazování, • práce v našem systému, na který tě samozřejmě kompletně zaškolíme, • drobná administrativa, • spolupráce s účetním nebo IT oddělením, • uvítáme podměty pro zlepšení tvojí práce nebo i fungování celé firmy, • budeš mít zodpovědnost za obsazení svěřených objednávek, • k práci budeš používat také Slack, Trello, Google Disk aj., • práce je rozmanitá a rozhodně se nebudeš nudit. Mzda: na startovací mzdu se domluvíme dle tvých zkušeností. Mzdové ohodnocení roste v rámci postupného zaučování. Můžeš očekávat 140-160 Kč/hod.
Požadujeme
Co by ti nemělo chybět? • SŠ vzdělání ukončení maturitní zkouškou, • dobrou znalost Word, Excel, • flexibilita, logické myšlení, smysl pro humor, • pečlivost, zodpovědnost, • odolnost vůči stresu, • reprezentativní chování a přístup, • umět si zorganizovat práci, • umění reagovat na neočekávané situace, • komunikativnost (nebát se komunikovat s klienty, zaměstnanci telefonicky i osobně). Nevyžadujeme předchozí praxi a zkušenosti v oboru HR. Hledáme někoho, kdo může odpracovat minimálně 15-20 hod. týdně.
Nabízíme
Co ti za to nabídneme? • získání spousty zkušeností v administrativě a personalistice, • teambuildingové akce (vinné sklípky, výlety, bowling, volejbal, vánoční večírek aj.), • možnost zvýhodněných firemních mobilních tarifů, • práce v centru Brna, stabilní zaměstnání, • rozmanitou práci v mladém kolektivu, která tě nebude nudit, • po zaučení jeden den v týdnu HO, • obědy za zvýhodněnou cenu, • pracovní doba PO-PÁ 8-16 hod. (jednou týdně 8-17 hod., jednou za čtvrt roku víkendová služba formou HO, vše dle domluvy, do kanceláře lze chodit i na pár hodin, není nutné pracovat celý den), • ovocné/zmrzlinové dny. A hlavně získáš pohodové a vstřícné kolegy, kteří ti se vším pomohou. V případě zájmu nám zašli tvůj CV a s ním i motivační dopis, proč máme vybrat právě tebe. Těšíme se!