Informace o pracovním místě
Budete komunikovat s našimi zákazníky ohledně zajištění včasné úhrady za zboží/služby (email i telefon) Budete přidělovat příchozí platby k fakturám a s tím spojené řešení případných problémů (chybějící platby, nesprávně uhrazené částky, daňové nesrovnalosti, změny na fakturách a dobropisech,...) Práce v systému SAP - zadávání informací o platbách
Požadujeme
Výborné komunikační schopnosti a zvládnete plynule komunikovat v anglickém jazyce a německém jazyce Zájem o dlouhodobou spolupráci Pečlivost a schopnost pracovat v týmu Uvítáme pokud již máte nějakou zkušenost z administrativy či financí
Nabízíme
Rozsah práce 20h/týdně s možností časem úvazek navýšit Možnost částečně pracovat z domova Práce v moderních kancelářích a fajn kolektivu Podporu při zaučování, pravidelná školení Celou řadu benefitů jako stravenkový paušál, příspěvek na multisport, penzijní připojištění, pravidelní navyšování mzdy a další.