Informace o pracovním místě
Hlavním úkolem naší party srdcařů společnosti Centrála cestovního ruchu Jižní Morava, z.s.p.o. je propagace jižní Moravy dovnitř i navenek. Prezentujeme, propojujeme, sdílíme, rozvíjíme značku. Abychom se mohli soustředit na naši práci, potřebujeme někoho, kdo se chopí kancelářských otěží a bude pro celý tým oporou. Co u nás budeš mít pod palcem? - Administrativní zajištění chodu kanceláře, - péči o reprezentativní prostředí kanceláře, - řešení záležitostí dle potřeb týmu (s externími partnery, dodavateli a úřady např. zařízení parkovacího místa, pošta, povolení k vjezdu, …), - komunikace s IT podporou (občas technika prostě protestuje), - koordinace firemních akcí, - spolupráce s vysokými školami (organizace a evidence stáží), - péče o firemní auto (aktivní řidič/ka podmínkou). Jak to vidíme my? Hledáme přirozeného pečovatele s dobrými organizačními schopnostmi. Pozice je vhodná pro studenty i maminky na rodičovské dovolené. Kdy Tě potřebujeme? Co nejdříve! Počítej s přítomností v kanceláři minimálně 3x týdně. Co za to? Smlouva na DPČ (20 h týdně nebo dle domluvy), hodinová sazba 170 Kč/hod.
Požadujeme
co od vás očekáváme
Nabízíme
co vám nabídneme