Informace o pracovním místě
Jsme česká pracovní agentura, která přiděluje zaměstnance po celé ČR od roku 2006. Nově otevíráme oddělení administrativní podpory pro zaměstnance i na naší pobočce v Brně. Pokud se nebojíš mluvit, baví Tě učit se novým věcem a máš chuť do práce, tak hledáme právě Tebe! Jak bude vypadat tvůj den? • Vyřizování telefonů, emailu a chatů od našich zaměstnanců. • Seznámíš se s našimi interními systémy a databázemi. • Budeš úzce spolupracovat s týmem koordinátorů a dalšími odděleními v rámci firmy. • Pracovní doba je většinou 8:00-16:30, záleží samozřejmě od našich zaměstnanců, ti jsou naší prioritou.
Požadujeme
Od budoucího kolegy očekáváme: • Chuť a upřímný zájem lidem pomáhat. • Výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování. • Pečlivost, samostatnost - musíš umět dotahovat věci do konce. • Znalost MS Office – podmínkou. • Chuť neustále se učit novým věcem.
Nabízíme
Co máme pro tebe připravené? • Stabilní práci v úspěšné společnosti. • Dobrá práce a výsledky jsou vždy hodnoceny individuálně, motivace je veliká. • Smlouva na DPP po zaškolení možnost přechodu na HPP. • Kompletní zaškolení od zkušených kolegů. • Výborný kolektiv, moderní pracovní prostředí v centru Brna. • Multisport kartu, pravidelné teambuildingy na horách.