Informace o pracovním místě
Vzhledem k nečekanému vývoji situace na trhu s energetikou potřebujeme pro našeho významného partnera - společnost Innogy - posílit kapacity na zákaznické lince a proto hledáme právě vás! Co bude náplní práce? - zákazník požádá přes web/hlasový systém o kontaktování, aby se dozvěděl informace o jeho smlouvě a jak to nyní bude s dodávkou elektřiny/plynu - vy tento kontakt zpracujete, klientovi zavoláte a pomůžete mu s jeho dotazy - výsledek hovoru zapíšete do interního systému
Požadujeme
- uživatelskou znalost práce na pc - nebát se komunikovat s lidmi - chuť se učit novým věcem .. na zbytek si vás zaškolíme ????
Nabízíme
- fixní hodinová částka 120 Kč + bonusy do výše 30 Kč/hod (kvalita hovorů, docházka) - pracoviště v centru města - možnost naplánovat si směny flexibilně dle vlastního volného času - příslib dlouhodobé spolupráce i na dalších projektech, které v rámci pobočky máme - slevy u našich partnerů V případě zájmu nám zašlete váš krátký životopis a my se s vámi spojíme a domluvíme podrobnosti ????