Informace o pracovním místě

Dobrý den,

hledám administrativní asistentku nebo asistenta pro výpomoc. Práce je z domu a není nijak náročná.
Zabývám se nákupem, prodejem, pronájmy a správou nemovitostí. Takže se administrativní práce týká tohoto oboru.

Co budete dělat:
- Správa dokumentů: Příprava, úprava a správa elektronických smluv a dokumentů. Organizace digitální dokumentace.
- Komunikace: Zajišťování komunikace s nájemníky, dodavateli a profesionálními partnery. Zpracování e-mailové komunikace.
- Technická správa a údržba: Koordinace termínů a plánování údržby s dodavateli služeb, elektronické sledování stavu a potřeb údržby nemovitostí.
- A další náležitosti které s tím souvisí.

Požadujeme

Co očekávám:

- Schopnost samostatné práce a dobrá organizace práce.
- Znalost práce na počítači a dobrá orientace v online prostředí.
- Základní znalost oboru nemovitostí vítána, ale není podmínkou.
- Zodpovědný přístup k úkolům a schopnost dodržovat termíny.

Nabízíme

Co nabízím:

- Flexibilní pracovní dobu – možnost přizpůsobit si pracovní časy podle vašich potřeb.
- Práce z domova.
- Mzda 200Kč až 300Kč
- Podporu a zaškolení v oblasti realitního trhu.
- Po zaškolení firemní benefity(pc, mobil, prémie)

Pracoviště: Celá ČR, Celá ČR
Termín brigády: Ihned
Mzda: 200 - 300 Kč/hod.
Počet míst: 1
Vhodné i pro: MD, Absolventi, OZP, OSVČ, Důchodce
Firma: Jiří Arsenjev
Zadavatel: Jiří Arsenjev
ID inzerátu: 4586587   Vloženo: 23.04.2024
<< zpět maskot

Sdílejte a pracujte společně s kamarádem! ↓↓↓