Informace o pracovním místě
CO BUDE VAŠÍ PRACOVNÍ NÁPLNÍ: Hlavní odpovědností bude podílet se na hladkém chodu veškerých činností v rámci prodejny a tím zajišťovat spokojenost zákazníka. MEZI HLAVNÍ ČINNOSTI PERSONÁLU PRODEJNY PATŘÍ: = zajištění přípravy, doplňování zboží k prodeji podle specifikace prodávaného zboží = vystavení a kontrola aktuálních cenovek u jednotlivých výrobků = vedení pokladny, obstarávání hotovostních a bezhotovostních plateb, práce s ceninami = obsluha zákazníků na prodejně dle stanovených standardů společnosti a uzavírání prodejních transakcí = vyřizování dotazů a případných reklamací = kontrola expirací, skladování a dohlížení na zboží a čistotu prodejny = spoluúčast na inventurách zboží = sledování zásob na prodejně V PŘÍPADĚ, ŽE BY VÁS ZAJÍMALA MANAŽERSKÁ POZICE, PAK BY K VÝŠE UVEDENÝM ČINNOSTEM PATŘILO TAKÉ: = zajištění chodu prodejny/svěřené směny, včetně plánování činností a organizace práce na prodejně a vedení zaměstnanců = vedení dokumentace související s provozem prodejny = kontrola provozních procesů, denních činností a nastavení potřebných opatření k zajištění jejich realizace
Požadujeme
CO OD VÁS OČEKÁVÁME: = slušné a příjemné vystupování = spolehlivost a zodpovědnost, schopnost plnit zadané úkoly = dobré komunikační dovednosti = praxe v obchodě výhodou, kladný vztah k prodeji = flexibilitu = trestní bezúhonnost = znalost práce na PC = fyzickou zdatnost
Nabízíme
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT: = práci na hlavní pracovní poměr na dobu určitou = v případě oboustranné spokojenosti možnost dlouhodobé spolupráce = motivační finanční ohodnocení = vánoční odměny a dárky k narozeninám = týden placeného volna nad rámec 4týdenní dovolené = příspěvek na nákup zboží a výrazná sleva na veškerý sortiment drogerie = pracovní dobu od pondělí do pátku, sobota jednou za dva týdny = zaškolení přímo na prodejně = zázemí stabilní a prosperující společnosti, největší na trhu v ČR a SR