Informace o pracovním místě
- zodpovědnost za jednotlivé zakázky, nastavení a optimalizace procesů nábor nových zaměstnanců, nástupy/výstupy, administrativa spojená s přidělením zaměstnanců, doprava, ubytování), jejich soulad s legislativou - zabezpečení a správa pracovněprávních dokumentů - osobní a telefonická komunikace s uchazeči o práci - práce s databází uchazečů - komunikace a schůzky se zákazníky - konzultace pro zaměstnance - analýza dat a produktivity práce v rámci společnosti, reporting
Požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání - Polský jazyk slovem i písmem - Znalost práce s MS Office (Outlook, Word, Excel) - ochotu cestovat, ŘP sk. B - odolnost vůči stresu, samostatnost, sebekontrolu, vysokou míru profesionality a loajality, slušné a přímé jednání a vystupování, pečlivost, důslednost - orientaci na výsledek a na budování dlouhodobých vztahů - schopnost nalézat nové příležitosti Výhodou je, pokud máte zkušenosti a znalost vnitřních procesů v agentuře práce, znalost ZP, mzdové problematiky a praxe v oboru personalistiky (HR), znalost situace na trhu práce, potřeb firem ohledně personálu.
Nabízíme
- perspektivní a významnou pracovní pozici ve velké a rostoucí společnosti - pozici s vysokou úrovní samostatnosti - dobré finanční ohodnocení odpovídající významu pozice