Informace o pracovním místě
Náplní práce bude: - příprava smluvní dokumentace (sepisování smluv, revize smluv, administrativní podpora vč. účasti na vedení spisové agendy, zpracovávání právních rozborů, práce s komentářovou literaturou, rešerše judikatury); - administrace výběrových a zadávacích řízení; - zajišťování veškerých činností spojených se zadáváním veřejných zakázek; - poradenská činnost v oblasti veřejných zakázek, pracovního, závazkového, korporátního práva; - příprava stanovisek k problematice týkající se veřejných zakázek a závazkového práva; - práce s elektronickými systémy v oblasti zadávání veřejných zakázek (profil zadavatele); - tvorba a připomínkování vnitřních předpisů; - komunikace s klienty.
Požadujeme
Nabízíme: - práci na HPP v rozvíjející se společnosti v mladém kolektivu; možnost i jiné formy úvazku; - zajímavou a různorodou práci, zasahující do několika právních odvětví; - možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání v rámci školení; - místo výkonu práce v centru Olomouce; - široká škála benefitů (možnost účastnit se teambuildingových aktivit, společná kuchyňka, notebook, mobilní telefon, sick days, pružná pracovní doba atd.); - odpovídající mzdové ohodnocení; - nástup možný ihned, - pracovní smlouva na dobu neurčitou.
Nabízíme
Požadujeme: - praxi v oblasti administrace veřejných zakázek, zaučíme ale i absolventa (případně úspěšné zakončení alespoň 4. ročníku Právnické fakulty (min. docházka 3 dny v týdnu); - znalost základních soukromoprávních předpisů; - dobré komunikační dovednosti a reprezentativní vystupování; - uživatelská znalost MS Office (Outlook, Word, Excel); - nadšení pro získávání nových poznatků a zkušeností; - pečlivost, zodpovědnost, schopnost kritického myšlení a proaktivního přístupu; - aktivní řidič výhodou.