Informace o pracovním místě
Co Vaše budoucí pozice obnáší: Jsme mlady, přátelský kolektiv, který hledá administrativní podporu do stále se rozvíjející agentury práce. Naši prioritou je přátelský, energický přístup a dravost k lepším výsledkům společnosti. Náplň práce: Vyřizování požadavků od zaměstnanců/uchazečů – zkušenost s aktivním příjmem hovorů. Aktivní spolupráce s project managerem, country managerem a branch managerem. Vašim cílem bude poradenství a pomoc zaměstnancům. Aktivní podpora back office -> příprava smluv, tvorba tabulek, organizace pohovorů, vkládání textů inzerce. Zodpovědnost nad termíny, zodpovědnost za kontrolu zásob OOPP. Spolehlivost, loajalita a týmový duch.
Požadujeme
SŠ/VŠ vzdělání. Praxe s call centrem, dispečinkem nebo back office výhodou, nikoliv podmínkou. Velmi dobré komunikativní dovednosti, srozumitelný projev bez vad řeči. Znalost PJ slovem. Velmi dobrou znalost MS Office, znalost interního programu výhodou. Energická, komunikativní, kreativní osobnost. Odolnost vůči stresu. Trestní bezúhonnost.
Nabízíme
Pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok, poté na neurčito. Mzda až 25 000,- Kč brutto, která se po půl roce navýší (vše se odvíjí od Vašich dosažených výsledků). Odměny, prémie. 13. a 14. mzdu, při splnění stanovených cílů.