Informace o pracovním místě
Naše společnost hledá novou tvář do své centrály Ostravské pobočky. Hledáme zodpovědného a samostatného člověka, který si umí sám zorganizovat práci a zároveň umí plnit zadané úkoly. Základem je schopnost práce s MS Office, kde zvládne vytvořit tabulku nebo dokument, také se zorientovat a najít potřebné. Náplň práce: - přímá podpora společnosti, komunikace s manažery poboček, předávání úkolů - kontrolování a vyhodnocování - personální agenda a sní spojená administrativa - plnění opakovaných úkonů (vytváření a doplňování tabulek) - telefonická komunikace - úvazek dle dohody a šikovnosti Pokud Vás naše pracovní nabídka zaujala, neváhejte a pošlete Váš životopis. Těšíme se na Vaše reakce, či případné dotazy.
Požadujeme
Požadujeme: SŠ vzdělání praxi v administrativě, případně vedení lidí dobrou znalost práce s PC (Excel, Word, Internet) spolehlivost, pečlivost, samostatnost aktivní řidič výhodou (sk.B)
Nabízíme
Nabízíme: hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou zázemí stabilní a prosperující společnosti postupné zaškolení práce od pondělí do pátku volné víkendy a svátky i období mezi Vánocemi a Novým rokem otevřený a pohodový kolektiv zajímavé firemní akce a zaměstnanecké benefity možnost dalšího vzdělání a kariérního růstu nástup ihned/dohodou