Informace o pracovním místě
Náplň práce: - Inzerce volných pracovních pozic, každodenní emailová a telefonická komunikace s uchazeči. - Administrativa spojená se vznikem, změnami a zánikem pracovních míst, podklady pro pohovory, osobních složky pracovníků na zkrácený úvazek (brigádníků), dohody o provedení práce. - Eviduje a doplňuje výbavu (pracovní pomůcky). - Připravuje a zpracovává podklady pro mzdy, komunikuje se mzdovými účetními ČR, SK, PL.
Požadujeme
- SŠ vzdělání ekonomického nebo administrativního směru. - Zkušenosti v oblasti náboru či HR administrativy. - Komunikativnost, cit pro práci s lidmi. - Dobrou znalost práce na PC (MS Excel, MS Word). - Pečlivost, spolehlivost a samostatnost, zodpovědnost za svěřenou agendu. - Znalost angličtiny, polštiny nebo slovenštiny výhodou.
Nabízíme
- Zaměstnání v zavedené a rostoucí společnosti s významným postavením v oboru. - Pestrou samostatnou práci v příjemném prostředí. - Každodenní komunikaci s lidmi. - Odpovídající finanční ohodnocení.