Informace o pracovním místě
Jeden z největších prodejců obuvi prémiových značek Shoebox CZ s.r.o. a provozovatel úspěšného řetězce prodejen OfficeShoes v České republice hledá v souvislosti s plánovaným rozšiřováním služeb, prodejen a sortimentu novou kolegyni nebo kolegu na pozici "Store manager (manažer/ka prodejny, vedoucí prodejny)" do zavedené, frekventované a oblíbené prodejny značkové obuvi OfficeShoes v OC Aupark, Hradec Králové. Termín nástupu: ihned nebo 3. srpna 2020 Druh pracovního poměru: HPP - hlavní pracovní poměr Pracovní náplň: - zákaznický servis - organizace chodu prodejny a zaměstnanců - starost o vizuální vzhled prodejny - organizace skladových zásob prodejny - dodržování firemních standardů - aplikace marketingového materiálu Těšíme se na nové posily našeho týmu! :-) Zasláním osobních údajů uchazeč/ka (zájemce/kyně o práci) souhlasí se zpracováním a uchováním veškerých jí/m poskytnutých osobních údajů v nutném rozsahu, které poskytl/a společnosti Shoebox CZ s.r.o. Osobní údaje budou zpracovány v souladu se všemi relevantními předpisy, směrnicemi, nařízeními a GDPR. Udělený souhlas je možné kdykoli odvolat.
Požadujeme
- příjemné vystupování a komunikativnost - schopnost vést tým pracovníků - časová flexibilita, spolehlivost, pracovitost - ochota učit se novým věcem
Nabízíme
- zajímavou práci v příjemném prostředí a kamarádské partě ;-) - zázemí stabilní společnosti - zaškolení a odborné vzdělávání pracovníků - možnost kariérního postupu - benefity: Slevy na firemní zboží (značková obuv, luxusní módní doplňky), Pravidelný příspěvek na pracovní obuv, Možnost přesčasů