Informace o pracovním místě
Hledáme kolegu / kolegyni do nově vznikajícího centra zákaznické podpory pro trh Rumunska. Jeho nebo její každodenní náplní bude: - komunikace s rumunskými zákazníky našich eshopů (jak telefonická tak emailová) - podpora zákazníků v orientaci na našich eshopech - drobné překlady textů k výrobkům pro naše eshopy - spolupráce s back office jednotlivých eshopů ohledně reportů, termínů doručení, reklamací a jiné - práce s interním SW - garance infolinky pro zákazníky 08:00-16:00 pondělí až pátek Nečekáme, že budete umět vše, jsme připraveni Vás naučit základy a rozvoj Vašich dovedností půjde ruku v ruce. Pozice je vhodná pro absolventy, ale také pro lidí co chtějí udělat změnu a být na začátku zajímavého projektu se zázemím mateřské společnosti.
Požadujeme
- rumunský jazyk na komunikativní úrovni (ideálně mateřský jazyk) - dobrá znalost českého jazyka (ke komunikaci s mateřskou firmou) - příjemné vystupování, prozákaznický přístup - znalost práce na PC - časovou flexibilitu
Nabízíme
- různorodou práci na projektech pro naše eshopy - možnost práce formou home office nebo kancelář v Brně - zaškolení na centrále ve Zlíně - možnost rozvoje - firemní telefon