Informace o pracovním místě
Baví Vás účetnictví a práce s čísly? Nezaleknete se administrativy? Jste puntičkář, který má rád ve věcech řád a pořádek? Zároveň Vás přitahuje svět hotelnictví, kde se každý den děje něco nového? Pokud ano, čtěte dále a třeba zjistíte, že máme práci přesně pro Vás! Co u nás budete dělat? - čeká Vás účtování dodavatelských faktur, banky a pokladny - nemine Vás ani evidence a kontrola pohledávek - budete pomáhat zpracovávat měsíční a roční uzávěrky - budete mít zodpovědnost za kontrolu a párování saldokont. A samozřejmě i další účetní operace ve spolupráci s hlavní účetní a finančním manažerem (a s tím spojená možnost učit se od nejlepších).
Požadujeme
Jak si Vás představujeme? Především jako někoho, kdo se vyzná v podvojném účetnictví a neunikne mu žádná chyba. A taky jako někoho, na koho se můžeme spolehnout. Dále by bylo dobré: - mít SŠ vzdělání ekonomického směru - orientovat se v oblasti daní (daň z příjmu, DPH) - ovládat PC a MS Office. Praxe v oboru bude fajn, ale pokud jste čerstvý absolvent a chcete naučenou teorii uplatnit v praxi, rozhodně se nám ozvěte.
Nabízíme
- fajn kolektiv lidí a férový přístup - jistoty – pozice ve stabilní společnosti s dlouholetou tradicí, vysokou úrovní služeb a moderními cíli - příležitost pro osobní i profesní rozvoj, prostor pro seberealizaci - práci na plný úvazek a dobu neurčitou - měsíční bonusy - a v neposlední řadě atraktivní zaměstnanecké výhody: benefity formou cafeterie, příspěvek na stravování, 3 dny sick days, slevy na pobyty a stravování v rámci řetězce OREA HOTELS & RESORTS, příspěvek na sportovní aktivity, příspěvek na penz. připojištění.