Administrativní pracovník
Co obnáší pozice administrativního pracovníka? Mezi hlavní a nejdůležitější povinnosti administrativního pracovníka patří bez pochyby zajišťování širokého spektra kancelářských činností. A že spektrum těchto činností je opravdu široké. Administrativní pracovník má na svých bedrech bezproblémový chod kancelářských činností.
Stará se o administrativní agendu, také o organizační, provozní a samozřejmě kancelářské povinnosti. Velmi často organizuje např. firemní zasedání a jednání, na starosti má všechny dokumenty, které jsou ve firmě, či organizaci potřeba.
Co jiného může být ještě náplní práce administrativního pracovníka? Třeba přepisování textů do počítače, vytváření nejrůznějších databází, domlouvání schůzek, vyřizování korespondence – tedy přijaté i odeslané pošty. Často také mohou shánět informace pro další pracovníky, kteří s nimi budou dále pracovat. Samozřejmě se občas nevyhne ani úkolům jako je příprava kávy na porady, pro zákazníky, vyřizování případného občerstvení atd.
Co je potřeba?
- Středoškolské vzdělání s maturitou, administrativní dovednosti, být trpělivý, mít dobrou paměť, zodpovědný, spolehlivý a přesný